Bishik

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.11.20. 21:15 u-know

Kim Jeong Hoon

Biography

Név: Kim Jeong Hoon

Beceneve: John Hoon, Jin Zhen Xun (kínai neve)

Születésnap: 1980.január 20. (Kórea)

Foglalkozás: szinész, model, énekes

Magasság/Súly: 179cm/60kg

Vércsoport: AB

Ügynökség: Eight Peaks

 

 

Jeong és a zene

1999-ben debütált a United N-Generation (sosem hallottam még róluk xD)nevű koreai duóval. Szólóban 2002-ben debütált a Voice Mail-lel. Nem vagyok benne biztos, de azt hiszem 2006-ig volt tagja ennek a bandának. 2006 október 15.-én kiadott Japánban egy szóló albumot Five Stella Lights címmel.

info: http://star.koreandrama.org/

Jeong és a filmipar

Én először a Goong-ban találkoztam vele, és elsőlátásra beleszerettem xD. Más filmjeit nem láttam és szerintem nem is fogom megnézni, de a Goongot hála neki már 3.-ra nézem végig. Nagyon megszerettem őt is, meg a szerepét is (Lee Yul-t alakítja). Nem tudok túl sokat írni róla mivel nem nagyon ismerem, csak a Goong-ból.

Fontosabb filmszerepei:

Doramák

Witch Amusement (SBS, 2007) as Yoo Joonha
“Angel (Korean)” (2006) vendégszereplés
Fog Street (Drama City) (KBS2, 2006)
Goong (MBC, 2006) as Lee Yul
Banjun Drama (SBS, 2004)
Orange (SBS, 2002)

 

 

Filmek

DMZ, Shut Up! (2004)
Cafe Seul (2009)

Érdekességek

  • Van egy nővére és egy bátyja.
  • Buddhista vallású.
  • Hobbijai: zene hallgatás, számító gépes játékok, billiárd
  • Két diplomája van. Az egyiket a Seoul National Egyetemen szerezte fogászatból, a másikat pedig a Chung-Ang Egyetemen szinészetből.

Ugyanezen az oldalon (http://star.koreandrama.org) olvastsam az egyik kommentben, hogy "Szerepelj több filmben, ha visszajöttél a seregből!" Nem tudom mikori ez a komment, de Kóreában 3 évig (nem vagyok benne biztos) mindenkinek,legyen az szinész, politukus vagy bármiylen híres személyiség kötelező a katonaság. Így lehet, hogy Jeong most épp katonáskodik, de ebben nem vagyok biztos. Mindenesetre ha télleg ott van, akkor remélem épségben fog visszatérni (Kórea harci tevékenységeit nézve ez nem 100% >.<). Én őt is nagyon szeretem, szerintem olyan mesebeli herceg karaktere van XD. Nézéttek csak meg ezt a képet.

Szólj hozzá!

Címkék: john kim hoon jeong goong


A bejegyzés trackback címe:

https://u-know.blog.hu/api/trackback/id/tr421540646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása