Bishik

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.11.20. 19:19 u-know

Akanishi Jin

Biography

Név: Akanishi Jin

Beceneve: JinJin, Bakanishi (Baka=hülye, Yamapi akasztotta rá ezt a nevet)

Születésnap: 1984.július 4. (Tokyo, Japán)

Foglalkozás: énekes, színész, táncos

 

Jin és a KAT-TUN

Jin 1998 november 8.-án csatlakozott a Johnny's-hoz. 14 éves volt. A meghalgatáson először nem ment át, de kifelé menet találkozott egy férfival (aki mellesleg Johnny Kitagawa volt), aki azt mondta nekik, hogy maradhat. Így végül ő is bekerült a Johnny's-ba, akárcsak Nakamaru Yuiichi és Kamenashi Kazuya, akikkel részt vett a meghallgatáson. Mind hárman a KAT-TUN tagjai lettek. Igazából háttértáncosnak szánták őket, de a nézők jobban kedvelték őket, mint az aktuális fellépő bandát, ezért engedéjezték nekik, hogy bandát alapítsanak. A tényleges debütálásra csak 2006-ban került sor (egyesek szerint azért, mert Kame csak akkor töltötte be a 20-at, ami Japánban a nagykoruságot jelenti). A hivatalos debütálás előtt több koncertet is adtak, és DVD-ket is adtak ki. Ennyit a KAT-TUN-ról.

Jin és L.A

A KAT-TUN debütálásuk után is nagyon sikeres maradt. A csapatban Jin az egyik fő vokalista, Kame a másik. Igaz szerintem Jinnek sokkal jobb hangja van, és ahogy észrevettem, szerintem kettejük közül Jin énekel többet, de hivatalosan Kame a fő énekes. Visszatérve Jinhez. A KAT-TUN sikerei ellenére, fél évvel a debütálás után, Jin bejelentette, hogy Amerikába, pontosabban Los Angeles-be megy "angolt tanulni". Na és itt jönnek a találgatások: Mért hagyná ott valaki a siker közepette a bandáját? Erre szerintem csak ő maga tudja a választ.

A találgatások:

  1. Jin teherbe ejtett egy kiskorú lányt. (szerintem ez oltári nagy baromság, na meg ez nem csak az ő hibája, másrészt ne vicceljenek már most 2009 van ez meg 2006-07-ben volt, szóval ha igaz is, akkor hol a gyerek?? Másrészt Jin mindig azt mondja, hogy mennyire szeretne már saját gyerekeket, tehát én úgy gondolom, hogy ha ez igaz is akkor nem hagyta volna cserben azt a kislányt)
  2. A vezetőség küldte el, hogy lehűtse magát. (ha választanom kéne akkor erre szavaznék. Azt tudni kell Jin-ről, hogy elég forró fejű, és mindig megmondja (megmondta) a véleményét a vezetőségnek, akik emiatt nem nagyon kedvelik).
  3. Orvosi okokból. Valahol azt is olvastam, hogy a sok megterhelést rosszul viselte, és az orvosa azt ajánlotta neki, hogy pihenjen.
  4. Tényleg angolt akart tanulni. (Ez is előfordulhat, igaz kissé fura, de attól még lehet igaz).

A lényeg, hogy Jin 2007. áprilisában visszatért és ahogy tudott csatlakozott is az aktuális tunéhoz (Cartoon KAT-TUN II You) és azóta is itt van (vagyis ott Japánban xD). Az, hogy a találgatásokból mi igaz, az számomra máig is rejtély, de nem is érdekel mivel Jin még mindig tagja a KAT-TUN-nak :).

Jin a KAT-TUN-ban

A KAT-TUN-ról már pár dolgot leírtam. Többet nem szándékozom róla írni. A tagjai: Kamenashi Kazuya, Akanishi Jin, Taguchi Junnosuke, Tanaka Koki, Ueda Tatsuya, Nakamura Yuiichi. Az együttes neve a tagok kezdőbetűiből áll össze. Hivatalos vezetőjük Ueda volt, de debütálásuk után lemondott e címről. Ezóta Kame a vezetőjük.

Mint már írtam Jin az egyik fő vokálos. Nagyon nagy a hangterjedelme, és szerintem egyszerűen gyönyörű hangja van, de én nem csak az ének hangját szeretem, hanem a beszédhangját is, ami valahogy olyan rockos (ez csak az én véleményem, és mellesleg botfülő vagyok XD). Jin elég sok dalt írt. Például legtöbb szólóját (Murasaki, Pinky, Lovejuice, Hesitate, Care), de a KAT-TUN-nak is ír(t) dalokat, de Ueda elmondása szerint, sosem engedi, hogy őt jegyezzék fel, mint a szerzőt. Ueda-val közösen ők írták a Butterfly-t.

Mellesleg gitározik. Egy műsorban elmondta, hogy amikor dalokat ír, mindig a kanapéján ül a gitárjával. Szerintem elég szép dalokat szokott írni, de ízlések és pofonok xD.

 

 

 

 

 

Jin és a filmipar

Fontosabb szerepei:

-Bandage (2010)
-Yukan Club as Shochikubai Miroku (NTV, 2007)
-Anego as Kurosawa Akihiko (NTV, 2005)
-Gokusen 2 as Yabuki Hayato (NTV, 2005)
-Xmas Nante Daikirai as Kitagawa Sho (NTV, 2004)

 

JinJin (ennek a résznek nem nagyon tudok nevet adni xD)

  • Jin gyerekkori álma az volt, hogy profi focista legyen, de végül énekes lett xD.
  • Van egy öccse, Akanishi Reio (1988).
  • Legjobb barátja Yamashita Tomohisa. Van egy közös nyakláncuk. És egy közös kézfoggásuk is, ami egy szívben végződik. Mellesleg mindkettőjüknek köldökpiercingje van /volt. Yamapi egyszer 3 hónapig lakott Jinnél (van olyan verzió is, hogy Jin lakott Yamapinél), és ekkor azt mondta, hogy csak azért mert nagyon kedveli Jin szüleit. Jinnek van egy kutyája, Pin (Pin= P: Yamapi, in: Jin), úgy tudom hogy Yamapivel közösen vették.
  • 3 kutyája van. (aaz egyik neve Pin, a többiére nem emlékszem >.<)
  • Dohányzik.
  • Napi 3-4 órát alszik.
  • Sokat hord napszemüveget (lehet a táskás szemek miatt) és kalapokat.
  • Régebben Kame is a legjobb barátai közé tartozott, de mára megromlott a viszonyuk.
  • Nagyon csikis a kulcscsontja. Ha hozzáérnek sikítani kezd.
  • Nem kedveli Tegoshi Yuya-t (és elvileg Shiget sem).
  • Jint és barátait a japán médiában Akanishi Bandának hívnak. A banda tagjai: Jin, Yamapi, Shirota Yuu (és testvérei), Nishikido Ryo, Jimmy Mackey, Akanishi Reio és újdonnan Kusano Hironori.
  • Ugyanolyan nyaklánca van, mint Nishikido Ryo-nak.
  • Egyszer azt nyilatkozta a DBSK-ról, hogy szerinte tök király, hogy japánul is énekelnek.

 

Nekem Jin volt az első kedvencem, és máig is nagyon szeretem. Elsősorban a hangjáért vagyok oda, de szerintem elég szexi is, főleg ha nem felejt el borotválkozni xD. A filmjeit is mind megnéztem, kivéve az Anegot (angolul lusta voltam, felirat meg nincs hozzá). Szerintem színésznek sem olyan rossz, nekem legjobban a Yukan Club-ban tetszett, de énekesként jobban szeretem :)

News

Nem rég kiderült, hogy Jin nem vesz részt a KAT-TUN következő koncertturnéján, mert az USA-ba megy solo-koncerteket tartani. Emiatt sokan kárdezgették, hogy most mi lesz az együttessel. Az infók szerint NEM oszlanak fel, csak szólóban is tevékenykednek ^^.

2 komment

Címkék: jin akanishi kat tun


A bejegyzés trackback címe:

https://u-know.blog.hu/api/trackback/id/tr241540401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

black jinx 2010.01.31. 15:01:06

nah, sok minden van amiről még nem tudtam. köszi az infot
süti beállítások módosítása